Nu knyter jag ihop träningssäcken och blickar mot framtiden…

Jag kunde inte låta bli att låta mig medverkas i tisdagens Karlavagnen i P4. Den gången för 1,5 år sen när jag ringde till Karlavagnen och Christian Olsson för att synliggöra Barncancerfonden så lovade jag ju att återkomma till Karlavagnen efter min genomförda Ironman 2016. Jag trodde kanske inte där just då att det skulle bli så överhuvudtaget. Det blev det ju inte heller utan det blev ju verkligen av och det blev ju 2015!

 

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3117&grupp=19054&artikel=6271835

 

Jag är med de sista 9-10 minuterna av programmet.

 

Precis som jag säger i programmet har jag nu tid över, jag har klarat mina träningsmål och med tid över…..

Just nu låter jag mig coachas för att jag ska kunna hitta verktyg att ta reda på vad jag ska anta för nästa utmaning. Plugga lite blir det säkert och så är frågan om jag ska starta upp med mina föreläsningar också. På det så kommer allt spännande med mitt jobb och så barn och kärlek förstås…..

 

Allt, precis allt är möjligt!

 

Nu tar jag helg, ska hämta William på hans skola i Reftele vilket jag ser fram emot!

Må gott, lev väl

Tobias

Kommentera

